Pojďme navázat na první díl pojmů a zkratek nejen z oblasti HR a zase si o něco málo rozšířit slovníček :).
E-learning je zjednodušeně řečeno výuka prostřednictvím výpočetní techniky.
Employer branding ve volném překladu znamená „budování značky zaměstnavatele“ a zahrnuje činnosti spojené s vytvářením dobré reputace společnosti uvnitř i navenek včetně charakteristických rysů, dle kterých lze firmu jasně identifikovat.
Executive search je přímé vyhledávání nových manažerů pro konkrétní společnosti.
Feedback znamená zpětnou vazbu nebo názor.
Fluktuant je někdo, kdo v krátkých časových intervalech často mění zaměstnání, na což zaměstnavatelé nepohlíží vyloženě s nadšením. Většinou totiž předpokládají, že ani v příštím zaměstnání nevydrží příliš dlouho.
GDPR je obecné nařízení o ochraně osobních údajů.
Headhunting (doslovně "lovení hlav“) znamená přímé vyhledávání zaměstnanců.
HPP je zkratka pro hlavní pracovní poměr.
HR je zkratka pro "Human Resources" neboli lidské zdroje.
Interim management je dočasné přidělení zaměstnanců pro plnění specifické služby na požadovanou dobu.
Koučink je jedna z metod osobního rozvoje. Koučování probíhá formou rozhovoru s jasnými pravidly a prochází několika sezeními, při kterých se zaměřuje na vytváření strategií a na jednotlivé kroky vedoucí k cíli.
KPI ("Key Performance Indicators") je nástroj pro měření výkonnosti a zároveň dopomáhá definovat cíle společnosti.
TBC :)